Głośnik bezprzewodowy

Opisz tutaj produkt w kilku krótkich zdaniach. Warto zacząć od wartości, jakie daje jego zakup i dodać najważniejsze informacje.

  • Cena netto: 130,08 zł 160,00 zł
  • szt.
  • Szybkie płatności Blik.

Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt objęty jest roczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Pełny opis produktu

To jest główny opis produktu. Jeśli jest długi, podziel go na działy, a tytuły działów oznacz jako nagłówki (Formaty->Nagłówki->Nagłówek 2 lub Nagłówek 3). W nagłówku i opisie warto ująć słowa kluczowe powiązane z produktem. Ułatwi to wyszukiwanie produktu w wyszukiwarkach. Używaj naturalnego języka.

Pamiętaj o odstępach między dłuższymi fragmentami tekstu. Staraj się unikać zbyt wielu wyróżnień, zmian wielkości tekstu i kolorów. Lepiej zaprezentowany i czytelny tekst pozytywnie wpływa na czas, jaki klienci spędzają na stronie produktu.

Parametry produktu

Zaprezentuj czytelnie dodatkowe dane. Dodaj cechy produktu lub inne informacje na liście.

  • Używaj listy z menu.
  • Domyślnie wykorzystaj listę wypunktowaną.
  • Jeśli kolejność informacji jest ważna, użyj listy numerowanej.
  • Wykorzystaj zagnieżdżenia listy.
  • Opisz elementy takie jak np.:
    • Funkcje,
    • Parametry ogólne,
    • Dane teczniczne.

Dobry opis jest jednym z kluczowych elementów nie tylko dla klientów, którzy aktualnie znajdują się na stronie, ale ma także ważny wpływ na pozycjonowanie danej strony i całego sklepu. Dla wielu klientów strona produktu jest pierszą, jaką odwiedzają, dlatego warto zadbać, by zarówno zdjęcia, opis produktu jak i informacje dodatkowe były czytelne i pięknie zaprezentowane.

Anna Nowak
Zweryfikowany

Wyróżnij opinie klientów i zaprezentuj je na karcie produktu. Mają one ważną rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Zwiększają też skuteczność reklamy danego produktu.

Poświąteczne wyprzedaże i atrakcyjne promocje. Jak to się zaczęło?

Poświąteczne wyprzedaże i atrakcyjne promocje. Jak to się zaczęło?

10-01-2022
Dla handlowców to trudny czas. Po świątecznych wydatkach ludzie liczą każdy grosz. A jednak istnieje wypróbowany sposób na to, by przyciągnąć ich do sklepów. Wyprzedaże, które niekiedy wiążą się z gigantycznymi wręcz upustami. W krajach anglosaskich ruszają one już w drugi dzień świąt, a źródła tzw. „Boxing Day” według niektórych historykach biją w głębokim... Więcej
Magia świąt i czas zakupów. Jak to się zaczęło?

Magia świąt i czas zakupów. Jak to się zaczęło?

22-12-2021
Świąteczne zwyczaje kształtowały się przez wieki. Ten, który dotyczy wręczania podarków stał się powszechny dopiero pod koniec XIX stulecia. Szybko jednak wprawił w ruch potężną machinę biznesowo-handlową, która z każdym rokiem toczy się coraz szybciej. Więcej
Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego lub strony www? Często zadawane pytania i praktyczne porady.

Jak wybrać domenę dla sklepu internetowego lub strony www? Często zadawane pytania i praktyczne porady.

15-12-2021
Własna domena to nie tylko nazwa, ale także prawa do jej używania, historia, budowanie wartości. Dowiedz się, ile kosztuje domena, jak wybrać nazwę domeny, sprawdzić jej dostępność i jak ją zarejestrować. Więcej
Darmowe zdjęcia do sklepu internetowego, banerów i reklam.

Darmowe zdjęcia do sklepu internetowego, banerów i reklam.

15-12-2021
Wyszukanie dobrego zdjęcia to niemała przygoda, która może zająć bardzo dużo czasu, dlatego warto zacząć od dobrego miejsca, jakim jest serwis Unsplash (unsplash.com). To nie tylko ogromna baza zdjęć (ponad 300 000), ale również możliwość wykorzystania ich do celów komercyjnych. Jest to serwis polecany przez wielu profesjonalnych grafików i często wykorzystywany w projektach... Więcej